لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1 i7-13700HX 16GB 1TB SSD 8GB RTX4070

قیمت اصلی تومان99.000.000 بود.قیمت فعلی تومان87.000.000 است.

  • اپن باکس
  • صفحه نمایش: 16 اینچ
  • رزولیشن: 1200 × 1920 pixels
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-13700H
  • 16 هسته – 24 رشته
  • فرکانس: 2.1-5.00 Hz
  • کارت گرافیک: 8gig RTX 4070
  • باتری 86Wh
  • رم: 16GB ddr5
  • سیستم عامل: Windows 10/11
  • حافظه : 1Tra ssd
  • وزن: 2.984Kgr
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: , , , ,

1- تمام محصولات از لحاظ قیمت و موجودی اپدیت می باشند

2-پرداخت درب منزل مخصوص تهران بوده و 1 ساعته تحویل خواهید گرفت

3- لطفا قبل از خرید جهت دریافت عکس یا فیلم دستگاه در واتساپ پیام دهید

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1 از لحاظ ظاهری از پشم نوازترین لپتاپ های داخل بازار است. لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1 فقط در یک رنگ عرضه می شود: مشکی مات. جلوپنجره شش ضلعی و دکمه روشن/خاموش LED عجیب و غریب می تواند منجر به طراحی منحصر به فردی شود که دستگاه را از زیبایی ظاهری معمولی گیمر متمایز می کند. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد معرفی M16 با رنگ های هیجان انگیزتر باشیم.

لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

صفحه نمایش و پورت‌ها لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

صفحه نمایش لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1  در اندازه 16 اینچی با عملکرد عالی است که نرخ تازه سازی 165 هرتز و 100٪ sRGB را ارائه می دهد. در مورد پورت‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، از جمله یک پورت HDMI 2.1، تعداد زیادی پورت USB و جالب‌تر یک اسلات کارت SD. اضافه شدن این اسلات این لپ‌تاپ را به عکاسانی می‌رساند که می‌خواهند یک دستگاه بازی قدرتمند داشته باشند تا بتوانند از آن برای سرگرمی‌ها یا علایق خود استفاده کنند.

صفحه کلید لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

صفحه کلید احتمالاً بخش مورد علاقه من در لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1 است، زیرا کلیدها به اندازه کافی بزرگ هستند تا از بروز هر گونه اتفاق ناگوار در هنگام بازی جلوگیری کنند و تجربه تایپ نرم تر و آرام تری را ارائه می دهند که من واقعاً از آن استقبال می کنم. ممکن است بازخورد کلیکی رضایت‌بخشی که بسیاری از افراد دوست دارند از صفحه‌کلید خود دریافت کنند، نداشته باشد، اما هنگام تلاش برای تمرکز کردن، هرگونه حواس‌پرتی آزاردهنده را به حداقل می‌رساند و در محیط‌هایی که سکوت کلیدی است، به خوبی کار می‌کند.

لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

ترک‌پد بازخورد خوبی ارائه می‌کند، و در حالی که من معمولاً از ترک‌پدهای لپ‌تاپ بازی به دلیل سفت بودن بیش از حد متنفرم، لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1 بهترین ترک‌پد را دارد که من روی هر لپ‌تاپ بازی استفاده کرده‌ام.

به نظر می‌رسد که انتخاب‌های طراحی لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1 بین ایجاد چیزی منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده، و در عین حال چسبیدن به برخی جنبه‌های نسبتا خسته‌کننده طراحی لپ‌تاپ‌های گیمینگ عالی قرار دارند.

عملکرد لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

عملکرد قابل توجه بازی
گرم اجرا می شود اما گرم نیست
هواداران تقریباً بلافاصله وارد زمین می شوند
علیرغم شاسی عظیم و وزن باورنکردنی، Alienware M16 عملکرد فوق‌العاده‌ای در طول معیارهای ما داشت و در مجموع کار روی آن لذت بخش بود. نتایج نمره تست برخی از بالاترین‌ لپتاپ‌هایی را که من در تست لپ‌تاپ‌ها دیده‌ام، به رخ می‌کشد، که با نوع قدرت پردازشی که در هیولای ضخیم وجود دارد، قابل انتظار است.

از نظر بازی، از میان بازی‌های سخت‌گیرانه‌ای مانند Cyberpunk 2077 عبور می‌کند و همیشه نرخ فریم بالایی دارد و رنگ‌های زنده را به نمایش می‌گذارد. نرخ فریم در Cyberpunk 2077 و Stray حتی در بالاترین تنظیمات به زیر 70 فریم در ثانیه نمی‌رسد و به لطف نرخ تازه‌سازی نمایشگر، گیم‌پلی روان و بدون وقفه است. این قطعا لپ تاپ انتخابی برای گیمرهایی است که در عناوین AAA و بازیکنان حرفه ای بازی می کنند.

تهویه لپ تاپ به خوبی طراحی شده است، و هنگامی که طرفداران وارد می شوند، بعید است که شاسی را خیلی داغ کنید. با این حال، طرفداران به محض راه‌اندازی بازی، بدون در نظر گرفتن شدت  بازی‌، به محض راه‌اندازی بازی وارد عمل می‌شوند.

لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

عمر باتری لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1

لپ‌تاپ‌های گیمینگ به خاطر عمر باتری فوق‌العاده ضعیف معروف‌اند، و لپ تاپ دل Alienware AWM16 R1 هم مانند بقیه رقبا است. در آزمایش‌های کلی باتری ما، فقط بیش از 3 ساعت دوام می‌آورد، که اگر متعهد به همراه داشتن این وسیله در رفت‌وآمدهای طولانی مدت یا بیرون و اطراف با خود باشید، چیزی نیست که بخواهید بشنوید. با تلاشی که برای حمل آن انجام می دهید، حدود 3 ساعت واقعا کافی نیست.

اگر می‌خواهید با لپ‌تاپ جدا شده بازی کنید، ممکن است فقط یک ساعت، شاید پانزده دقیقه قبل از اینکه دستگاه شروع به کار کند به شما اطلاع دهد که باتری در آخرین پای خود است، به آن برسید. اگر قصد دارید لپ تاپ را در خانه نگه دارید، ممکن است مشکل بزرگی نباشد. اگرچه این یک موضوع رایج در لپ‌تاپ‌های بازی است، اما آن را نمی‌خرید تا آن را با خود به بیرون ببرید چون وزن بالایی دارند.

توضیحات تکمیلی

پردازنده

Core i7

مدل پردازنده

13700HX

حافظه RAM

16 گیگابایت

حافظه ssd

1 ترابایت

اندازه صفحه نمایش

16 اینچ

کارت گرافیگ

8G-4070

Call Now Button