لپ تاپ hp pavilion 14 i5-1355u 8ram 512ssd

قیمت اصلی تومان35.000.000 بود.قیمت فعلی تومان29.000.000 است.

  • اپن باکس
  • صفحه نمایش: 14 اینچ
  • رزولیشن: 1200 × 1920 pixels
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i5-1355u
  • کارت گرافیک: Intel Iris Xe
  • رم: 8GB
  • سیستم عامل: Windows 10/11
  • حافظه : 512ssd
  • وزن: 1.514Kgr
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: , , ,

1- تمام محصولات از لحاظ قیمت و موجودی اپدیت می باشند

2-پرداخت درب منزل مخصوص تهران بوده و 1 ساعته تحویل خواهید گرفت

3- لطفا قبل از خرید جهت دریافت عکس یا فیلم دستگاه در واتساپ پیام دهید

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی لپ تاپ hp pavilion 14 i5

لپ تاپ hp pavilion 14 i5 با ظاهری شیک و ساده که HP به خاطر آن مشهور شده است، پوشش آلومینیومی سفید نقره‌ای آن حس نازک (17 میلی‌متری) ممتاز دارد. صفحه کلید chiclet لپ تاپ hp pavilion 14 i5 ان را از سایر لپ تاپ‌های دیگر متمایز میکند است. در ابعاد 290 * 102 میلی‌متر، سطح زیادی را اشغال می‌کند، اما صفحه شماره‌ای وجود ندارد، به این معنی که کلیدها کمی بزرگ‌تر از آنچه ما به آن عادت کرده‌ایم هستند.

صفحه تاچ پد با ابعاد 73 در 115 میلی متر است که به عملکرد ان کمک زیادی کرده است. با این حال، توجه داشته باشید که برخلاف اکثر دستگاه‌های ویندوز، چیزی که به عنوان «راست کلیک» شناخته می‌شود، در واقع یک کلیک دو انگشتی است، مانند Chromebook. در سمت راست تاچ پد یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد که با Windows Hello کار می کند.

لپ تاپ hp pavilion 14 i5

صفحه نمایش و بلندگوها لپ تاپ hp pavilion 14 i5

لپ تاپ hp pavilion 14 i5 دارای یک صفحه نمایش LED 14 اینچی است که وضوح 1080p Full HD را ارائه می دهد. ما آن را در عمل بسیار لذت بخش یافتیم. اندازه خوبی برای باز کردن چندین پنجره و قرار دادن آنها در کنار هم است و به شما کمک می کند کارهای بیشتری را با سرعت بیشتری انجام دهید.  لپ تاپ hp pavilion 14 i5 برای  فیلم، گیم واضح و شفاف با سیاهی عمیق و بازتولید رنگ دقیق ارائه می دهد.

سطح روشنایی و پوشش ضد تابش به این معنی است که می‌توانیم از تماشای فیلم‌ها حتی در نور شدید روز لذت ببریم، و استفاده از پنل IPS به شما امکان می‌دهد تقریباً از هر زاویه‌ای به راحتی تماشا کنید. بله، اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید، صفحه نمایش های بهتری وجود دارد، به خصوص اگر به محتوای 4K علاقه مند هستید. اما شخصاً، ما تصویر Pavilion 14 را بیش از اندازه غنی و دقیق برای این اندازه صفحه نمایش یافتیم.

و نکته اصلی اینجاست: صدا فوق العاده است. معمولاً برای لپ‌تاپ‌هایی با این قیمت، صدایی ضعیف دریافت می‌کنید که شما را وادار می‌کند چند بلندگوی خارجی سفارش دهید. اما لپ تاپ hp pavilion 14 i5 دارای یک سیستم بلندگوی دوگانه است که توسط Bang & Olufsen ارائه شده است که واقعاً عال است.

صدای لپ تاپ hp pavilion 14 i5  نه تنها دارای وضوحی است که رقبا فاقد آن هستند، با صداهای عمیق و تریبل های شفاف، به شما امکان می دهد تا صدا را خیلی افزایش دهید. برای لذت بردن درست از یک فیلم در بسیاری از لپ‌تاپ‌های میان‌رده، یا باید صدا را کامل کنید یا از هدفون استفاده کنید.

لپ تاپ hp pavilion 14 i5

عمر باتری و اتصالات لپ تاپ hp pavilion 14 i5

عمر باتری در لپ تاپ hp pavilion 14 i5 بسیار خوب است، البته اگر خیره کننده نباشد. سازندگان ادعا می کنند که بیش از هشت ساعت استفاده معمولی دارد، که با توجه به تجربه ما از دستگاه، به نظر درست می رسد. یک روز کاری معمولی را با چک کردن ایمیل ها، استفاده از رسانه های اجتماعی، انجام تحقیقات مبتنی بر وب و ویرایش اسناد انجام دهید.

ما همچنین یک فیلم در سطوح روشنایی معمولی اجرا کردیم و باتری لپ تاپ لپ تاپ hp pavilion 14 i5 به مدت 8 ساعت و 43 دقیقه قبل از تسلیم روح به کار خود ادامه داد. اصلا بد نیست
از نظر اتصال،لپ تاپ hp pavilion 14 i5  نیز نمایش مناسبی را ارائه می دهد. در سمت چپ یک جک 3.5 میلی متری صدا و یک پورت USB-A وجود دارد. در سمت راست، یک اسلات MicroSD، یک درگاه USB-A دیگر، یک درگاه USB-C و اسلات‌هایی برای کابل برق و یک کابل HDMI خواهید دید.

لپ تاپ hp pavilion 14 i5

توضیحات تکمیلی

پردازنده

Core i5

مدل پردازنده

1355u

حافظه RAM

8 گیگابایت

حافظه ssd

512 گیگابایت

اندازه صفحه نمایش

14 اینچ

وضعیت کارکرد

اپن باکس

Call Now Button