لپ تاپ surface pro 4 i7-6650U 16ram 256ssd

تومان14.900.000تومان15.900.000

  • استوک
  • صفحه نمایش: 12.3 اینچ
  • رزولیشن: 1824 ×2736 pixels
  • کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics 640
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-6650U
  • رم: 16GB
  • سیستم عامل: Windows 10
  • هارد دیسک: ندارد
  • حافظه : 256G SSD
  • وزن:786 gr
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: , ,

1- تمام محصولات از لحاظ قیمت و موجودی اپدیت می باشند

2-پرداخت درب منزل مخصوص تهران بوده و 1 ساعته تحویل خواهید گرفت

3- لطفا قبل از خرید جهت دریافت عکس یا فیلم دستگاه در واتساپ پیام دهید

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی لپ تاپ surface pro 4 i7

لپ تاپ surface pro 4 i7

شاسی لپ تاپ surface pro 4 i7 منیزیمی است و محکم ساخته شده و بدون خمش یا خش است. کلیدهای پاور و کنترل صدا در سمت چپ بالای تبلت قرار دارند.

سرفیس پرومدل لپ تاپ surface pro 4 i7  همچنان از همه رایانه‌های شخصی و تبلت‌های 2 در 1 متمایز است و  یک دستگاه زیبا به نظر می‌رسد.

این لپ تاپ surface pro 4 i7 سبک وزن است . و حمل به راحتی راحت است و برای استفاده روزمره بسیار لپ تاپ عالی است.  و کیبورد به راحتی وصل یا جدا می شود و زمانی که نیاز به کیبورد نیاز  نداشته باشیم میتوانیم به حالت تبلتی استفاده کنیم و یا از پشت لپ تاپ به کمک پایه هایی  که دارد روز میز قرار دهید.

این پایه های لپ تاپ surface pro 4 i7 قابل تنظیم بخش عمده‌ای از طراحی سرفیس پرو است، همچنین می‌تواند تا بی نهایت در موقعیت خود از حالت عمودی به پایین تا 165 درجه به سمت پایین برای یک موقعیت مسطح نزدیک (در Pro 4 که به 150 درجه محدود شده بود) تنظیم شود.

صفحه نمایش لپ تاپ surface pro 4 i7

مایکروسافت صفحه نمایش پیکسل سنس 12.3 اینچی2736 ×1824 pixels را برای لپ تاپ surface pro 4 i7 در نسبت تصویر ایده آل 3:2 نگه می دارد. این یک صفحه نمایش IPS LCD با چند لمسی و  نقطه ای با شیشه های لبه به لبه براق است.

گر از لپ تاپ surface pro 4 i7 برای  رسانه‌هایی مانند فیلم‌ها استفاده می‌کنید. پیشرفته صفحه نمایش را اشباع می کند و ظاهری تقریبا HDR می دهد که شبیه صفحه نمایش های AMOLED یا حتی شارپ IGZO است. صفحه نمایش جدید با وسعت تمام رنگی ظاهر می شود.

وجود صفحه نمایش لمسی و ساپورت قلم مایکروسافت بسیار مورد توجه کابران قرار گرفته است و لمس لپ تاپ surface pro 4 i7 بسیار با دقت است و زمانی که با قلم کار میکنید همه جزییات در صفحه lcd  نمایش داده میشود.

ویرایش تصاویر با تبلت تقریباً صاف روی میز با استفاده از Surface Penتجربه بسیار خوبی بود و ابزارهای زیادی برای طراحی، نقاشی و طراحی در دسترس است. قلم جدید سرفیس در دسترس نبود، اما با چند افزوده ارزشمند، تقریباً همان تجربه را ارائه می‌دهد.

لپ تاپ surface pro 4 i7

 

عمر باتری لپ تاپ surface pro 4 i7

عمر باتری بسیار عالی است در ازمایشی که خودمان انجام داده ایم عمر باتری بین 5الی 6 ساعت است که بستگی به کاری دارد که انجام می دهیم مثل تماشا کردن  فیلم و یا اینکه به wifi وصل بشویم متغییر است.

شرکت مایکروسافت در تبلیغی که برای این سرفیس پرو ها لحاظ کرده که عمر باتری بین 9 ساعت جوابگو کار با لپ تاپ است که چیزی جز تبلیغ نیست و 9 ساعت جوابگو نمی باشد.

صفحه کلید لپ تاپ surface pro 4 i7

کاور کیبورد بسیار عالی دارد و زمانی که میخواهیم تایپ  کنیم تایپ کردن بسیار راحت است و کلیدهای لپ تاپ عمیق و محکم است و جنس کیبورد نرم است و بسیار کم وزن می باشد.

لپ تاپ surface pro 4 i7

 

توضیحات تکمیلی

پردازنده

Core i7

مدل پردازنده

6650U

حافظه RAM

16 گیگابایت

حافظه ssd

256 گیگابایت

اندازه صفحه نمایش

12.3 اینچ

کیبورد

داشته باشد, لازم نیست

وضعیت کارکرد

استوک کارکرده

Call Now Button